HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL

Merhabalar 
Kendimden şöyle bir bahsedecek olursam; küçük şeylerden mutlu olan, umudu hiç tükenmeyen, üretmeyi ve paylaşmayı çok seven el emeğine meraklı biriyim. 
Her kızın çocukluğunda eline tığ ya da şiş almışlığı vardır mutlaka. Hele ki bizim dönemimizde yetişen çocukların :) Bende ilk havlu kenarlarıyla başladım. Bir hevesle ördüğüm danteller şimdi baza altında saklanıyor. Bunları evlendiğimde kullanmak istemeyeceğim hiç aklıma gelmemişti o zamanlar. :) Tabi benim örgü merakım sadece havlu kenarlarıyla sınırlı kalmadı. Kendime bolero denemeleri mi istersiniz file işi kısa bluzlar mı neler neler... Ama bir akşam bir teyzenin beni durdurup kızım üstünedeki ne güzelmiş nasıl yaptın onu diye soracağı da hiç aklıma gelmemişti tabi. Ay ne çok utanmıştım anlatırken. :) Şimdi ise bu hikayeyi paylaşmak ayrı bir keyif, ayrı bir mutluluk. 
Kendi ürettiklerimi, beğendiklerimi ve bunların nasıl yapıldığını paylaşacağım sizlerle. Her şeyin bir hikayesi olduğuna inanırım. İşte bu yüzden bende sizlerle örgülerimin, tasarımlarımın ve ürünlerimin hikayelerini paylaşacağım. Merak eden ve yapmak isteyenlere bir şeyler katabilirsem, tatlıda şeker olabilirsem ne mutlu bana :) 

E tabi hayat paylaşınca güzel :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar